تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امپول اچ سی جی زدم، چرا دچار لکه بینی شدم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من امروز ۳۰ پریودم هست صبح دوتا لکه خون دیدم اقدام برای بارداری هستم این ماه هم امپول hcg زدم هم قرص کلومیفن خوردم دوتا فولیکول ۱۹ و ۱۷ تو تخمدان راست داشتم فردا هم وقت پریودم هست یعنی ۲۰ مرداد یعنی دارم پریود می شم یا نه علائم بارداری بعد اون تا الان فعلا خونی نیومده ترشح که اومده خونی نیست میشه راهنمایی کنید خیلی نگرانم ؟  

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

 دوست عزیز عجله نکنید و هر وقت پریودتان عقب افتاد تست بتا بدهید تا ببینید که باردارید یا نه. چون قبل از تاخیر در پریود در تست بتا هم ممکن است درصدی خطا داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امپول اچ سی جی زدم، چرا دچار لکه بینی شدم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..