تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن سپاه قدس گیلان برگزار شد

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای رسمی و وظیفه سپاه قدس گیلان عصر دیروز در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) ستاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت؛ سرگرد پاسدار روح الله پور اسماعیلی مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری مسابقات قرآن کریم سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای رسمی و وظیفه سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) ستاد برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات در پنج رشته اذان، حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم قرآن با داوری اساتید برتر استان گیلان برگزار شد.

سرگرد پور اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۲۴ نفر به رقابت پرداختند.


انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن سپاه قدس گیلان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..