تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان برگزار می شود

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی دبیر جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: جشنواره مالک اشتر سپاه قدس استان گیلان به منظور معرفی الگوی سازمانی موفق برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها, ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان و توسعه شایستگی های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ شایسته سالاری از طریق فرآیند ارزیابی اشراف و سنجش عملکرد سازمانی صورت می پذیرد در تاریخ 25 مرداد 97 در سالن شهدای بسیج مرکز رشت با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار می گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان سرهنگ پاسدار عباس بایرامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد:  جشنواره مالک اشتر سپاه قدس استان گیلان به منظور معرفی الگوی سازمانی موفق برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها, ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان و توسعه شایستگی های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ شایسته سالاری از طریق فرآیند ارزیابی اشراف و سنجش عملکرد سازمانی صورت می پذیرد در تاریخ 25 مرداد 97 در سالن شهدای بسیج مرکز رشت با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار می گردد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در ادامه بیان کرد: بی شک یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند اشراف برای هر فرمانده و مدیر ایجاد شناخت عمیق،‌ آگاهی از وضعیت و اشراف بر مجموعه تحت امر می باشد. از سوی دیگر تغییرات سریع و بروز در محیط پیرامونی، تغییر در نوع و جهت تهدیدات ما را بر این وا می دارد که با رصد و پایش مستمر و بروز مجموعه تحت امر نسبت به نقاط ضعف و نقص سازمان خود شناخت پیدا نموده،‌ مجموعه تحت امر را متناسب با وضعیت جدید تهدیدات و فرصت ها سازماندهی نموده و ‌آمادگی و توان رزم خود را همواره در بهترین شرایط قرار دهیم.
سرهنگ بایرامی با اشاره به اهداف طراحی شده درفرآیند اشراف متذکر شد: اهداف مدنظر در فرآیند اشراف عبارت از رشد و تعالی و ارتقاء کمی و کیفی اشراف فرماندهی (ارتقاء پایش وضعیت و عملکرد سازمانی), تقویت شایسته سالاری از طریق برگزاری جشنواره سالانه مالک اشت,  ایجاد بانک های اطلاعاتی در حوزه تخصصی, اهتمام به برطرف نمودن معایب و پیگیری نواقص ابلاغی می باشد.
دبیر ستاد جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان در ادامه افزود: دبیرخانه اشراف کلی به منظور تحقق فرامین حضرت آقا امام خامنه ای عزیز «برای سنجش و ارزیابی درست یک برنامه بلند مدت, یک راهبرد کلی و یک استراتژی تدوین شده وجود داشته باشد تا بتوان در هر برهه ای از زمان, پیشرفت ها را با آن سنجید ...» هر ساله نسبت به اجرای برنامه " تعیین رده های موفق تر در سطوح ستاد و صف (سرپنجه ها) اقدام و نسبت به معرفی و تقدیر رده ها در جشنواره مالک اشتر اقدام می نماید.
سرهنگ پاسدار بایرامی در رابطه با نحوه انتخاب رده های موق تصریح کرد: تعیین رده های موفق تر از طریق فرآیند اشراف که شامل یک مجموعه اقدامات و مراحل صورت گرفته در دوره های زمانی معین جهت تامین اشراف فرماندهی, که توسط کارگروه های تخصصی،‌ متشکل از معاونین و کارشناسان بوده و مسئول ارزیابی عملکرد رده ها طبق مولفه ها ی (اهداف کنترلی ) تدوین شده که همان شاخص ها می باشد صورت می پذیرد.
وی مولفه های ارزیابی رده ها را به دو حوزه کلی حوزه های عمومی و مشترک  و حوزه های ماموریتی تقسیم کرد و گفت: در جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان در سطح سپاه استانی از 75 رده موفق تر در بخش بسیج و 32 رده موفق تر در بخش سپاه مورد تشویق قرار می گیرد و این رده های موفق از بین بیش از پنج هزار رده در سطح سپاه قدس استان گیلان که دردوره های زمانی (فصلی) توسط کارگروه های تخصصی مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته اند شناسایی شده اند و  رده های موفق تر مفتخر به دریافت لوح تقدیر و لوح افتخار سازمانی از فرمانده سپاه قدس گیلان می شوند  و این امکان به رده های موفق تر داده می شود که با سایر رده های سپاه های کشور در سطح جشنواره مالک اشتر ستاد کل سپاه و سازمان بسیج به رقابت بپردازند.
وی در در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه سازمان ها با عنایت خداوند سبحان،‌ همت و تلاش خالصانه همه مسئولین نظام در رشد, تعالی روز افزون،‌ شکوفایی و افزایش اثر بخشی در تحقق و اجرای فرمامین حضرت آقا موفق،‌ موید و منصور باشند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..