تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح پروژه هاي شهري اراك از شهريور ماه / اميد ، آرامش و كاهش آلودگي هوا از اهداف افتتاح پروژه ها

شهردار كلانشهر اراك در مراسم تجليل از خبرنگاران شهري ؛

تاجران از افتتاح پروژهاي مختلف شهري از شهريور ماه خبر داد و گفت : از شهريور ماه تا پايان سال ، هر ماهه شاهد اقتتاح پروژه هاي مختلفي در سطح شهرستان اراك خواهيم بود و اين افتتاح ها به روان شدن ترافيك ، كاهش آلودگي هوا و آرامش مردم منجر خواهد شد و در اين راه نيازمند كمك و مساعدت مردم ؛ بويژه اصحاب رسانه خواهيم بود .

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ تاجران شهردار كلانشهر اراك در مراسم تجليل از خبرنگاران شهري در فرهنگسراي شهر اين شهرستان با تبريك روز خبرنگار گفت:خبرنگاران يك قلم مقدس دارند كه با آن مي توانند بخوبي از حقوق مردم پاسداري كنند و چقدر اين قلم خبرنگاري ميتواند ، بي اعتمادي بين مردم و دولت را كمتر كند .
تاجران در ادامه با حساس دانستن جايگاه خبرنگاران در سطح كشور خاطر نشان كرد و گفت : مطالبات بحق مردم از طريق اقشار خبرنگاري به گوش مسئولين ميرسد و خبرنگاران مثل يك ديده بان در كشور هستند و خبرنگاران بايد اين ظرفيت را در بين مسئولين بوجود بياوريد تا در هنگام انتقاد و پرسش از مسئولين موجبات خرسندي آنها شوند تا اينكه به كدورت مسئولين منجر شود .
وي به نقش خبرنگاران در مردم سالاري در كشور پرداخت و افزود : شفافيت هايي كه خبرنگاران در جامعه ايجاد مي كنند به ساختار درست جامعه مردم سالاري منجر ميشود.
شهردار كلانشهر اراك به پروژه هاي شهري اراك هم پرداخت و گفت : پروژه هاي بزرگي كه در حال حاضر در سطح شهر در حال ساخت است بايد به فكر ثمر دادن و نتيجه اين پروژه ها بود و همه اين پروژه ها بايد به دادن اميد و آينده بهتري براي شهر منجر شود .
تاجران به اثرات ديگر افتتاح و راه اندازي پروژه هاي شهرداري اشاره كرد و افزود : وقتي امكان ورزشي در محله ي كم برخوردار افتتاح ميشود بايد ديد چقدر توانسته افرادي كه تا قبل از آن به دنبال اعتياد بودند را به سمت ورزش و سلامتي هدايت كرده است .
وي از افتتاح پروژهاي مختلف شهري از شهريور ماه تا پايان سال خبر داد و گفت : از شهريور ماه تا پايان سال و هر ماهه شاهد اقتتاح پروژه هاي مختلفي در سطح شهرستان اراك خواهيم بود و اين افتتاح ها به روان شدن ترافيك ، كاهش آلودگي هوا و آرامش مردم منجر خواهد شد و در اين راه نيازمند كمك و مساعدت مردم ؛ بويژه اصحاب رسانه خواهيم بود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح پروژه هاي شهري اراك از شهريور ماه / اميد ، آرامش و كاهش آلودگي هوا از اهداف افتتاح پروژه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..