تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیاری از مشکلات ما در کشور مربوط به سوء مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات ما در کشور مربوط به سوء مدیریت، ندانم‌کاری‌ها و اینکه بسیاری از مسئولین و مدیران ما مردمی نیستند، است اما مردم ما از این گردنه عبور خواهند کرد.

بسیاری از مشکلات ما در کشور مربوط به سوء مدیریت و ندانم‌کاری‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه دوشنبه در جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: در کشور ما هر چه کار خوب است به دلیل تبعیت از حضرت علی(ع) و حضضرت زهرا(س) بوده و هر چه مشکل وجود دارد به دلیل عدم تبعیت از آنها است.

وی افزود: اگر همه ما، مسئولین و مردم ما در طریقی که حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) قدم برداشتند حرکت کنیم بسیاری از مشکلات کاهش می‌یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگرچه حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) نیز در زندگی خود مشکلاتی پیدا کردند اما این مشکلات به دلیل حضرت علی(ع) و زهرا(س) بودن آنها بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات ما در کشور مربوط به سوء مدیریت، ندانم‌کاری‌ها و اینکه بسیاری از مسئولین و مدیران ما مردمی نیستند، است اما مردم ما از این گردنه عبور خواهند کرد.

حاجی‌بابایی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص همدان در زمان سفر ایشان به این استان گفت: ایشان فرمودند « در میان همه شهرهای عالم بندرت می‌توان شهری را پیدا کرد که با سابقه شهر همدان بر سر پا باشد. شهری که شما در آن زندگی می‌کنید، حداقل 3 هزار و 100 سال سابقه تاریخی دارد».

وی یادآور شد: با یک سال کار کارشناسی و پیگیری‌هایی که انجام شد استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن در کشور معرفی شد و امسال در راستای این امر دو همایش بزرگ در قالب رویداد همدان 2018 که گردشگری آسیاو جهانی است برای معرفی این استان به جهانیان شکل می‌گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جشن روز ازدواج تصریح کرد: امید است این برنامه‌ها در جامعه ما تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه بیان داشت: امید است سختی‌ها برطرف شود و افتخار نصیب ملت ما شود، ملتی که شرافتمندانه پای همه چیز ایستادند.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا از این مسیر سخت و مشکلاتی که به دلیل تحریم‌ها، سوءمدیریت‌ها و غیر مردمی بودن برخی مسئولان و مدیران به وجود آمده، عبور کنیم.

وی عنوان کرد: این سختی‌ها می‌گذرد و روسیاهی به ذغال و کسانی که نخواستند مشکل مردم را حل کنند خواهند ماند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ازدواج آسان در جامعه و با بیان اینکه کلید رستگاری و محافظت ازدواج است، تصریح کرد: خوشبخت‌ترین دختران و پسران و خانواده‌ها کسانی هستند که ازدواج را محترم بشمارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیاری از مشکلات ما در کشور مربوط به سوء مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..