تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کواکبیان به توافقنامه حقوقی دریای خزر

رئیس فراکسیون دیپلماسی مجلس تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد سرسوزنی از حق السهم تاریخی ایران از بستر و زیر بستر دریای خزر کاسته گردد. صراط:

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی درباره توافقنامه حقوقی دریای خزر منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

به گزارش فارس به عنوان رئیس فراکسیون دیپلماسی مجلس عرض می‌کنم که حتما در نشست فراکسیون با دکتر ظریف موضوع رژیم حقوقی دریای خزر را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد؛ تا با عنایت به معاهدات ۱۹۲۱ و ۱۹۴۰ اجازه داده نشود سرسوزنی از حق السهم تاریخی ایران از بستر و زیر بستر این دریا کاسته گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کواکبیان به توافقنامه حقوقی دریای خزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..