تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه قدس گیلان: رزمندگان ایران خود را برای نبرد آزادسازی فلسطین آماده کرده اند

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید براینکه رزمندگان ایران خود را برای نبرد آزادسازی فلسطین آماده کرده اند، گفت: ما همیشه برای حمایت از مظلوم و دفاع از حریم ائمه اطهار (ع) آماده هستیم.

آفتاب‌‌نیوز :

غروب دوشنبه «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار اظهارکرد: نبرد با رژیم منحوس صهیونیستی بزرگترین انگیزه زنده بودن نیروهای سپاهی است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه نام سپاه گیلان نیز به نام مبارک قدس مزین شده است، افزود: ما خود را برای نبرد بزرگ آزادسازی قدس شریف آماده می کنیم.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در اندیشه گرفتن انتقام از ستمگران به واسطه ظلم های آنها به ائمه اطهار(ع) است، گفت: رزمندگان ایرانی همیشه برای مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان در میدان حضور دارند.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین نیز در این دیدار انتخاب نام قدس برای سپاه گیلان را انتخاب شایسته دانست و اظهار کرد: پایان مسیر مقاومت پیروزی رزمندگان محور مقاومت است.

به گزارش مهر، ناصر ابوشریف به اهمیت فلسطین در میان ملت های اسلامی اشاره کرد و افزود: بیت المقدس تنها متعلق به فلسطینان نبوده بلکه برای تمام مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اسرائیل به دنبال فساد بوده و در مقابل جبهه مقاومت به دنبال اصلاح وضعیت است، خاطرنشان کرد: براساس وعده راستین الهی پیروی بعداز همه این سختی ها با محور مقاومت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه قدس گیلان: رزمندگان ایران خود را برای نبرد آزادسازی فلسطین آماده کرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..