تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال مدیرعامل تراکتورسازی شد

پس از استعفای ناگهانی صادق درودگر از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی حالا شنیده می‌شود علیرضا اسدی به احتمال زیاد جایگزین وی در این باشگاه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، در شرایطی که تنها سه هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر می‌گذرد، صادق درودگر مدیرعامل تازه وارد باشگاه تراکتورسازی عصر امروز به دلایلی برخی مشکلات از مسوولیت خود کناره گیری و استعفای خود را تقدیم مالک باشگاه کرد.

حالا شنیده می‌شود عضو تازه وارد هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی شود تا پس از برگزاری تودیع مدیرعامل سابق دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شود. زنوزی چندی پیش روز هفدهم مردادماه علیرضا اسدی را به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی کرد و حالا ذپس از گذشت چند روز او به عنوان گزینه جدی مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز معرفی شده است!

علیرضا اسدی که پیش از این به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال فعالیت داشت به دلیل اختلاف شدید با کارلوس کی‌روش از این مسوولیت کناره گیری کرد و حالا با این سمت دوباره به فوتبال ایران بازخواهد گشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال مدیرعامل تراکتورسازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..