تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رقابت‌های رنکینگ دارت شمال غرب کشور در مریوان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ منطقه شمال غرب بانوان و آقایان کشور در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مردادماه به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ۶۰ ورزشکار از استان‌های گیلان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان و در بخش بانوان، معصومه احتشامی از گیلان در جایگاه اول قرار گرفت، روژین غفوری نماینده شایسته کردستان توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند و خدیجه رسولی از زنجان و مرضیه قدرتی از گیلان مشترکا دوم شدند.
همچنین در بخش آقایان، رامین ناصری از اردبیل موفق شد مقام نخست را کسب کند، سید حسین پیشوائی از گیلان دوم شد و سامان دستمرد از کردستان و اسماعیل عاشوری از گیلان به صورت مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/م

پایان رقابت‌های رنکینگ دارت شمال غرب کشور در مریوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رقابت‌های رنکینگ دارت شمال غرب کشور در مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..