تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع کتاب‌های درسی دوره متوسطه از سوم شهریور

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نظام مرادی در خصوص «زمان توزیع کتاب‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی»، گفت: کتاب‌های درسی دوره‌های متوسطه اول و متوسطه دوم شاخه نظری، از سوم شهریورماه در کتابفروشی‌ها توزیع می‌شود.
وی افزود:همچنین کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، فنی حرفه‌ای، کاردانش و معارف اسلامی نیز از ۱۰ شهریور ماه در ۱۶ شهرستان و منطقه توزیع و از ۲۰ لغایت ۳۰ شهریور ماه در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و در روز اول شروع سال تحصیلی تحویل دانش آموزان خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز اول مهرماه ۹۷ هیچ دانش آموزی در تمامی مقاطع تحصیلی بدون کتاب نخواهد بود، خاطرنشان کرد: اگر اولیای دانش‌آموزان در هنگام خرید کتاب‌های درسی، موارد تخلفی از سوی کتابفروشی‌ها مشاهده کردند، می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۱۲۶۸۱۵ موارد تخلف را به کارشناس کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

 توزیع کتاب‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع کتاب‌های درسی دوره متوسطه از سوم شهریور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..