تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن هلهله فرشته ها مردمی برگزار می شود/عموم مردم به هلهله فرشته ها دعوت هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علیرضا امیدواریان دبیر جشن هلهله فرشته ها با بیان اینکه جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها حدود 10 سال است که به همت بنیاد خیریه یازهرا(س) با رویکرد نگاه به ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) همزمان با سالروز ازدواج این زوج آسمانی با حضور پرشور مردم و خیران قمی و اساتید و چهره‌های برجسته کشوری برگزار می‌شود گفت: سال گذشته بیش از 30 هزار نفر در مراسم افتتاحیه این برنامه حضور داشتند.

دبیر جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها ادامه داد: به علت تقاضای زیاد مردم به دلیل شکل‌گیری ترافیک در مسیر‌های منتهی به برنامه و کمبود فضای مراسم طی سال‌های گذشته، برای کم شدن این مشکلات این برنامه امسال پس از سال‌ها و برای نخستین بار در مجتمع امام خمینی(ره) در جوار آستان حضرت علی‌ابن‌جعفر(ع) برگزار می‌شود.

امیدواریان عنوان کرد: این جشن به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود یعنی تمام هزینه‌های مربوط به این جشن توسط مردم تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: این جشن روز دوشنبه 22 مرداد ماه در مجتمع امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدا همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

دبیر جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها ادامه داد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد امسال چه مقدار هزینه برای کمک به زوج‌های نیازمند از سوی مردم جمع‌آوری می‌شود ولی حداقل این مسئله قطعی است که 110 زوج نیازمند 14 کالای اساسی زندگی را برای شروع زندگی مشترک خود دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود و روزهای بعد از برنامه نیز از شبکه‌های مختلف باز پخش خواهد شد.

امیدواریان خاطرنشان کرد: از عموم مردم و اقشار مختلف جامعه دعوت می‌شود در جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/ح

تأمین ۱۴ کالای اساسی زندگی ۱۱۰ زوج نیازمند/ به هلهله فرشته‌ها دعوتید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن هلهله فرشته ها مردمی برگزار می شود/عموم مردم به هلهله فرشته ها دعوت هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..