تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات بنر به کشور باید ممنوع شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مهرداد غضنفری،معاون استاندار قم، شامگاه یکشنبه در نوزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه باید وضعیت واحدهایی که تسهیلات گرفتند مشخص شود، گفت: از دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات این کارگروه اهتمام داشتند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکلات و موانع تولید در واحدهای صنعتی باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای عملیاتی برای برطرف کردن آنها ارائه شود،عنوان کرد: نقش انجمن‌ها بسیار مهم است و آن‌ها حلقه‌های مؤثری در انتقال مشکلات واحدها به پیکره دولت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به حمایت از واحد تولید بنر در استان قم افزود: با توجه به ظرفیت این واحد در تأمین کل نیاز کشور، به دنبال ممنوع کردن واردات بنر به کشور هستیم.

وی با بیان اینکه باید مصوبات این کارگروه به صورت جدی پیگیری شود،تصریح کرد: جلسه بعدی این ستاد به صورت میدانی و بازدید از برخی واحدهای تولیدی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم اضافه کرد: هزینه دستگاه‌های اجرایی باید رصد شود تا تجهیزات و امکانات خود را به جای اینکه از خارج استان بخرند از داخل خریداری کنند.

غضنفری ابراز کرد: واحدهایی که تعدیل نیرو داشتند و یا در حال تعدیل هستند باید با حساسیت بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند تا مشکلاتشان برطرف شود و با همان نیروها به تولید خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: در ارتباط با تهیه برق از طریق انرژی خورشیدی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و راهکارها برای حل موضوع ارائه شود.

وی افزود: در خصوص این واحدها آخرین راهکار استفاده از فرصت بیمه بیکاری است که این نیز تحمیل بار اضافی برای دولت است و لذا باید قبل از رسیدن به این مرحله پیشگیری انجام شود.

انتهای پیام/ح

لزوم حمایت از واحد تولید بنر در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات بنر به کشور باید ممنوع شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..