تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله اسماعیل‌پور به ملکوت اعلی پیوست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله محمدعلی اسماعیل‌پور قمشه‌ای که سال‌ها در حوزه علمیه قم تدریس داشت و شاگردان بسیاری تربیت کرده بود روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) به دیار حق شتافتند.

به همین مناسبت آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعیان پیام تسلیتی صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

با کمال تأسف و تأثر درگذشت عالم ربانی محقق عالی قدر و استاد بزرگوار حوزه علمیه قم، یعنی حضرت آیت الله آقا شیخ محمدعلی اسماعیل‌پور قمشه‌ای (اعلی الله مقامه) را در سالروز شهادت جواد الائمه علیه السلام دریافت نمودم.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به حوزه علمیه قم و روحانیت قمشه و بازماندگان بیت رفیع آیت الله اسماعیل‌پور تسلیت گفته و از خداوند بزرگ برای روح پاک آن عالم بزرگوار علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

فقید سعید، از بزرگان حوزه علمیه و از اساتید خارج فقه و اصول و مؤلف اثار ارزنده‌ای بوده، علاوه بر مقام تدریس از نظر اخلاق و تواضع انسانی ممتاز بود.

 پیکر این عالم ربانی صبح امروز دوشنبه با حضور گسترده طلاب و اقشار مختلف مردم قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) تشییع شد.

صاحب مجمع الافکار (تقریرات اصول آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی)، المعالم المأثوره (تقریرات کتاب الطهارة او)، دقائق الاصول، النعم السابغات (دراسات فی المضاربة) الحجج البالغات (دراسات فی الربا) البراهین الواضحات (دراسات فی القضاء) از جمله تألیفات این عالم ربانی است.

انتهای پیام/ح

«آیت الله اسماعیل‌پور» دعوت حق را لبیک گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله اسماعیل‌پور به ملکوت اعلی پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..