تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی وانت پیکان در تاکستان یک کشته برجای گذاشت

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397737

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی در شهرستان تاکستان و کشته شدن راننده وانت پیکان در این سانحه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با   صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در جاده " آغچه کند" شهرستان تاکستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان واژگون و راننده آن به دلیل شدت ضربات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی‌های لازم علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده وانت پیکان اعلام کردند.

بیگلری ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده از شهروندان خواست کرد: به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام و با رعایت آن شاهد حوادث تلخ رانندگی که باعث وارد آمدن بار روانی و آسیب به خانواده می‌شود، نباشیم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی وانت پیکان در تاکستان یک کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..