تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در سردشت

ساعت: 12:42 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397633

فرمانده انتظامی سردشت از افزایش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون ۱۳ تصادف با ۱۴ نفر فوتی در شهرستان روی داده که در مدت مشابه سال گذشته ۹ فقره با ۱۰ نفر فوتی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ فیض الله علیزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص تصافات منجر به جرح نیز افزود: در این مدت ۱۵۸ تصادف منجر به مصدومیت رخ داده در شرایطی که در سال گذشته ۱۲۵ مورد بوده است که امسال شاهد افزایش ۲۶ درصدی هستیم.

فرمانده انتظامی سردشت با بیان اینکه موتورسیکلت سواران ۲۸ درصد از تصادفات امسال را به خود اختصاص داده اند، توصیه کرد که استفاده کنندگان از این وسیله نقلیه ضمن رعایت قوانین و توجه به علایم راهنمایی و رانندگی نسبت به استفاده از کلاه ایمنی اقدام کرده و از تردد در جاده های مواصلاتی اصلی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات سه عامل انسان، وسیله نقیله و جاده دخیل هستند، گفت: بیشترین تصادفات شهرستانی مربوط به عامل انسانی بوده و ناشی از ناتوانی در امر رانندگی و غیره است.

سرهنگ علیزاده علت اصلی تصادفات شهرستان را گردش به چپ غیرمجاز، و همچنین سبقت و سرعت غیرمجاز عنوان کرد و افزود: رانندگان در هنگام ورود و یا خروج از شهر به دلیل بی حوصلگی و یا خستگی با عجله رفتار می کنند که همین امر در افزایش تصادفات دخیل بوده است.

وی همچنین از سرقت ۲۵ فقره موتورسیکلت در شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر سارق اقدام به سرقت ۱۷ فقره موتورسیکلت در سردشت و ۸ مورد در شهرستان های همجوار نموده که پس از بازجویی های به عمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سردشت اضافه کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و همکاران انتظامی جهت جمع آوری و بازگرداندن موتورسیکلت ها به صاحبانشان اعزام شده اند.

وی با توصیه به شهروندان، بیان کرد: با اقدامات بازدارنده همچون رها نکردن موتورسیکلتها در مناطق خلوت، مجهز کردن آنها به امکانات فیزیکی قفل فرمان و زنجیر، قرار ندادن سویچ زمانیکه از وسیله دور هستیم، همکاری با پلیس و همچنین با حساس شدن نسبت به افراد مشکوک در اطراف موتورسیکلت نسبت به پیشگیری از سرقت تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت اقتصادی به وجود آمده در افزایش جرایمی همچون سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاثیرگذار بوده است و چنانچه همکاری و پیشگیری های اجتماعی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این خصوص انجام نگیرد می تواند به چالشی برای شهرستان تبدیل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در سردشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..