تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت جهادی دانشجویان در مناطق محروم میاندوآب/ جهادی که با عشق خدمت به محرومان همراه است

ساعت: 12:41 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397607

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های میاندوآب در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم روستایی میاندوآب اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این دانشجویان جهادگر بسیجی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب همزمان با تعطیلات تابستانی، با حضور در روستای چاغر احمد از توابع بخش باروق شهرستان میاندوآب خدمت به مردم مناطق محروم روستایی را در ایام تعطیلات تابستانی انتخاب کرده اند.

در همین زمینه نیز گروه جهادی شهید مراثی بسیج دانشجویی میاندوآب به منظور محرومیت زدایی عازم اردوی جهادی شدند تا در محرومیت زدایی و ساخت خانه مددجویی در مناطق محروم مشارکت کرده و امید را در دل محرومان زنده کنند.

دانشجویان خواهر بسیجی حوزه بسیج دانشجویی میاندوآب نیز با حضور در روستاهای محروم شهرستان میاندوآب در بخش باورق، کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی در زمینه نمد بافی، بهداشت، فشار خون، احکام، روخوانی قرآن، نقاشی، شعر و خیاطی را برای بانوان برگزار می کنند.

هم چنین امروز سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا و مسئولین بسیج دانشجویی استان از فعالیت این اردوهای جهادی بازدید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت جهادی دانشجویان در مناطق محروم میاندوآب/ جهادی که با عشق خدمت به محرومان همراه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..