تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طبق بررسی‌ها استاندار آذربایجان‌شرقی بازنشسته نیست/ ایراد شورای نگهبان به قانون منع بکارگیری بازنشستگان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، محمدحسین فرهنگی در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی شایعاتی در خصوص بازنشستگی استاندار آذربایجان‌شرقی منتشر شده که مطابق بررسی‌های انجام شده شامل آقای خدابخش نیست.

وی ادامه داد: حتی اگر قانون منع بازنشستگی نهایی و قطعی شود استاندار آذربایجان‌شرقی جزء مشمولین جابجایی مدیران نخواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به این سوال که دلیل این موضوع چیست، عنوان کرد: زمان بازنشستگی استاندار با احتساب تمامِ دوران خدمت، به اتمام نرسیده و سه سال از زمان بازنشستگی استاندار آذربایجان‌شرقی باقی مانده است.

وی افزود: این قانون هنوز نهایی نشده و شورای نگهبان به آن ایراداتی وارد کرده که اگر به مجلس بازگردد احتمالا در خصوص موضوع جانبازی تغییراتی صورت بگیرد؛ لذا تکلیف معاونین نیز بعد از نهایی شدن قانون مشخص می‌شود.

فرهنگی در پایان با بیان اینکه تغییر مدیریتی در این شرایط به نفع استان نیست، خاطرنشان ساخت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل آقای خدابخش نمی‌شود.

آنطور که از اظهارات فرهنگی میتوان استنباط کرد، اگر استاندار فعلی آذربایجان شرقی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نشود باید گمانه زنی ها درخصوص مدیریت جدید استانداری آذربایجان شرقی را منتفی دانست.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طبق بررسی‌ها استاندار آذربایجان‌شرقی بازنشسته نیست/ ایراد شورای نگهبان به قانون منع بکارگیری بازنشستگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..