تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ورزشکاران اردبیلی به راهیان نور شمالغرب کشور

ساعت: 20:30 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397862

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل خبر داد؛

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: کاروان راهیان نور ورزشکاران اردبیلی با همکاری بسیج ورزشکاران استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، مهدی مهدی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور ورزشکاران اردبیلی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده در ارتباط با اعزام کاروان راهیان نور ورزشکاران به مناطق عملیاتی ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان عرصه ورزش و سمن‌های مردم نهاد به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای هر قشری لازم و اساسی است گفت: برگزاری این اردو به همت اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده است که بی‌شک دستاوردهای بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دنبال خواهد داشت و انتظار می‌رود در این زمینه متولیان اجرایی با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برای ما بسیار حائز اهمیت است و با توجه به این که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای کمرنگ کردن آرمان‌های شهدا و فراموش شدن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند نیاز است برگزاری اردوهای کاروان راهیان نور ورزشکاران در استان تداوم یابد.

وی اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور بسیج ورزشکاران اردبیل به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در دستور کار قرار گرفته و به منظور آشنایی ورزشکاران با آرمان‌های شهدای والامقام و دفاع مقدس است.

مهدی‌زاده تصریح کرد: تاریخ اعزام ورزشکاران به اردوی راهیان نور 6 شهریور ماه امسال در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان برای حضور در این اردو می‌توانند به آدرس میدان ورزش، ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33230073 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ورزشکاران اردبیلی به راهیان نور شمالغرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..