تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح یاوران ولایت دانش آموزی پیش زمینه تحقق سند تحول بنیادین است

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397857

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح یاوران ولایت در تحقق سند تحول بنیادین که از سوی مقام معظم رهبری به تعلیم و تربیت آموزش و پرورش کشور ابلاغ شده است بسیار با اهمیت است و نیازمند مشارکت همه دستگاه های فرهنگی دولت است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ناصری در حاشیه افتتاحیه اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی بخش خواهران استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی  پیش زمینه ای برای تحقق سند تحول بنیادین است و این مشارکت همه دستگاه های فرهنگی استان را می طلبد.

ناصری با اشاره به اینکه شش موضوع وعنوان در سند تحول بنیادین به تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بالغ شده است، افزود: از این شش موضوع دو موضوع آن مرتبط به برگزاری چنین برنامه های تربیتی و آموزش است که با مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) استان، آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در قالب طرح یاوران ولایت انجام می شود.

وی تصریح کرد: بخش اول این سند با عنوان تعلیم وتربیت اخلاقی، فرهنگی، عبادی و دینی است و بخش دیگر آن سیاسی و اجتماعی است که با برگزاری چنین برنامه های اردوی اموزشی دربین دانش آموزان فعال و نخبه استان اردبیل در راستای محقق نمودن اهداف سند تحول بنیادین برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی همه ساله به مدت 8 روز و با شرکت دانش اموزان خواهر و برادر از پایه های دهم ویازدهم باهدف ترغیب و تشویق دانش آموزان به تقویت علم و اگاهی بخشی در ادروگاه مقدس اردبیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل انجام می شود.

ناصری با بیان اینکه دانش اموزان با شرکت در کلاس های اردوی طرح یاوران ولایت خود را به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی در مدارس آماده می کنند، افزود: پس از اتمام این اردو دانش آموزان به عنوان فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی یافته های خوداز این طرح را به سایر دانش اموزان در مدارس سر اسر استان انتقال می دهند.

وی از تقویت دانش و بینش دانش آموزان با شرکت در این اردوهای آموزشی دانش آموزان خبرداد و تصریح کرد: این برنامه از فوق برنامه های اداره کل اموزش و پرورش استان اردبیل است که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا می شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح یاوران ولایت دانش آموزی پیش زمینه تحقق سند تحول بنیادین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..