تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معضل اصلی گمرک های ایران کمبود نیروی انسانی است

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397856

معاون گمرک ایران گفت: معضل اصلی گمرک های ایران کمبود نیروی انسانی است که باید گامی اساسی دراین زمینه برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی رحیمیان ظهر امروز در بازدید از گمرک بیله‌سوار اظهار کرد: تجهیز گمرک بیله‌سوار به ایکس‌ری و ارتقای آن به اداره کل در دستور کار است.

وی افزود: یک دستگاه ایکس ری خریداری شده امسال برای گمرک بیله سوار در نظر گرفته شده است و دستور جانمایی آن از طریق مدیریت گمرک ایران موافقت اصولی شده است. 

رحیمیان گفت: جانمایی ایکس ری درگمرک بیله سوار در مرحله اجرایی و هماهنگی است و واگذاری این دستگاه  مورد موافقت قرار گرفته شده است و عملیات ساختمانی آن با پیمانکار مشاور انجام خواهد شد.

وی در خصوص ارتقاء گمرک بیله سوار به اداره کل گمرک نیز گفت: با توجه به وضعیت و حجم کاری گمرک بیله‌سوار از سال‌های گذشته پیگیری ارتقای گمرک بیله سوار در دستور کار قرار گرفته شده است و دفاعیات لازم مورد موافقت قرار گرفته تا این گمرک پتانسیل و ظرفیت‌های تبدیل به اداره کل گمرک  را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بحث کمبود نیروی انسانی از معضلات کل گمرکات است عنوان کرد: با توجه به ۲۴ ساعته شدن گمرک بیله سوار و برخی گمرکات تزریق نیرو از سایر گمرکات یا بکارگیری نیروی موقت در دستور است و همزمان با ارتقای گمرک به اداره کل نیز بحث استخدام نیرو نیز  در گمرک بیله سوار انجام خواهد شد.

معاون نیروی انسانی گمرک ایران گفت: استقرار واحد حفاظت گمرک و گارد گمرک طی دوماه اینده در اکثریت گمرکات کشور با اولویت گمرکات مرزی تشکیل خواهد شد و تجهیزات و امکانات این واحدها نیز فراهم شده است و گمرک بیله‌سوار نیز دارای واحد حفاظت گمرک خواهد بود.

رحیمیان عنوان کرد: در کنار تجهیز و توسعه عمرانی گمرک بیله‌سوار، تجهیز نرم افزاری این گمرک نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه گمرک بیله‌سوار نسبت به دیگر گمرکات کشور پیشرفت فوق‌العاده ای داشته است، گفت: تجهیز و احداث خانه‌های سازمانی برای کارکنان گمرک در اولویت است و در تلاش خواهیم بود تا مطالبات کارکنان نیز در حوزه خانه‌های سازمانی رفع و در اختیار گمرک قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معضل اصلی گمرک های ایران کمبود نیروی انسانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..