تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۱۳۳ سوداگر گنج در مازندران

ساعت: 22:19 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397868

سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد

سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۳۳ سوداگر گنج از ۲۶ باند حفاری غیر مجاز و خرید اشیاء عتیقه از آغاز امسال تاکنون با همکاری نیروی انتظامی در استان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ناصر علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ۱۳۳ سوداگر گنج از ۲۶ باند حفاری غیر مجاز و خرید اشیاء عتیقه از آغاز امسال تاکنون با همکاری نیروی انتظامی در استان دستگیر شدند.

وی افزود:دستگیری حفاران غیرمجاز استان در مدت مشابه سال گذشته به دو برابر رسیده است.

سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران دراین مدت ۲ هزار و ۶۴۰ قلم اشیاء تاریخی و فرهنگی اصلی و بدلی و ۲۲ دستگاه فلزیاب با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی از حفاران غیرمجاز در استان کشف شد.

علی نژاد افزود: ۳۶ باند حفاری اشیا تاریخی با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان نیز در این مدت در استان متلاشی شد.

فرمانده یگان حافظت میراث فرهنگی استان از مردم خواست هرگونه اخبار مربوط به فعالیت سوداگران گنج، خرید و فروش اشیای تاریخی و ساخت و ساز غیر مجاز در فضا‌های تاریخی را به شماره ۳۳۳۹۱۰۰۷ اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در استان بیش از دو هزار و ۵۰۰ اثر تاریخی شناسایی شد، گفت: ۷۰۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۱۳۳ سوداگر گنج در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..