تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۸۰۲ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران

ساعت: 11:52 منتشر شده در مورخ: 1397/05/22 شناسه خبر: 1397583

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به پرداخت 93 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون مبلغ 802 میلیارد و 906 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با بلاغ، از پرداخت 93 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران خبر داد.

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون مبلغ 802 میلیارد و 906 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور خاطرنشان کرد: خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندران در سال زراعی جاری به 31 هزار و 618 تن به ارزش 858 میلیارد و 980 میلیون ریال رسید.

جعفری ادامه داد: این میزان خرید توسط 20 مرکز راه اندازی شده در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار،سیمرغ، بابل، بابلسر، آمل و نور صورت گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت غله منطقه دو کشور، شهرستان‌های بهشهر، میاندرود و نکا به ترتیب با 25، 20 و 17 درصد بیشترین آمار خرید کلزا را در سطح استان مازندران دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۸۰۲ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..