تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه آهنگ های آرامش بخش سه بعدی – بخش سوم

شنیدن صدای سه بعدی یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست که شاید هیچکدام از ما قدرش را نمیدانیم. این مجموعه شامل موزیک های آرامش بخش زیبا و بسیار جذاب سه بعدی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در فرمت mp3 می باشد. بهتر است این موزیک ها را با استفاده از هدفون در کامپیوتر یا موبایل خود گوش دهید تا صداها با کیفیت سه بعدی واقعی شنیده شوند. جالب است بدانید که برای ضبط صداهای سه بعدی به جای این که صدا را از یک نقطه ضبط کنند، سعی می کنند شنوایی انسان را شبیه سازی کنند و به جای یک ضبط کننده از دو یا چند ضبط کننده استفاده کنند.

موسیقی-سه-بعدی-3d-relaxing-music

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه آهنگ های آرامش بخش سه بعدی – بخش سوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..