تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسالت خبرنگار حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حسین حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار در اردبیل اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت خبرنگاران حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در این زمینه باید با نقد منصفانه و شفاف‌سازی اذهان عمومی مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی با اشاره به این که ثبت هفدهم مرداد ماه به نام روز خبرنگار نشان از ارزش فعالان رسانه‌ای است بیان کرد: خبرنگاران عهده‌دار مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند و باید برای تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان شبانه‌روز تلاش کنند و برای رفع مشکلات جامعه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: جامعه‌ای که پویایی و نشاط آن آشکار باشد یعنی در آن جا خبرنگاران حضوری فعال دارند و در واقع خبرنگاران به جامعه نشاط می‌بخشند و انتظار ما از خبرنگاران این است که با فداکاری و واقع‌بینی الگوی شاخص در جامعه باشند و درس شجاعت را در جامعه به مردم بیاموزند.

حسین‌زاده تصریح کرد: تحلیل و فکر مثبت در جامعه باید فراگیر و نهادینه شود و این وظیفه خبرنگاران است که باید به این وظیفه به خوبی عمل شود و هدیه‌ای که خبرنگاران به مردم می‌توانند بدهند اطلاع‌رسانی صحیحی و درست و به دور از جناح‌بازی و سیاست‌بازی است.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در تمامی عرصه‌ها دخیل هستند و نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند مسئولان و مدیران اجرایی را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که به همین دلیل باید نقش مهم اصجاب رسانه در جامعه به خوبی تبیین شود.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: خبرنگاران باید در تمامی برهه‌های زمانی و مسیر‌های مختلف حضور داشتند و جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهند تا به این شکل مسئولان بتوانند با شناسایی و احصای مشکلاتی که مانع پیشرفت جامعه است اقدام مناسبی انجام دهند.

انتهای پیام/ف

مهم‌ترین رسالت خبرنگاران حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسالت خبرنگار حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..