تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انشای پسری که وحید امیری را دوست داشت و جانش را از دست داد

انشای پسری که وحید امیری را دوست داشت و جانش را از دست داد

ورزش > فوتبال ملی - یکی از نونهالان از دست رفته در جریان سفر یک آکادمی فوتبال در یزد، انشایی به یادماندنی و البته تلخ از خودش به یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عشق فوتبال در چند خط انشای نونهال یزدی کاملا مشخص است. نونهالی که همراه با آکادمی فوتبالی در یزد به اردویی تفریحی در گرجستان رفته بود و در کنار یکی دیگر از دوستانش طی حادثه ای در دریاچه غرق شد و جانش را از دست داد. برنامه 90 این هفته گزارشی درباره چنین حادثه فجیعی تهیه کرده بود و طی این گزارش انشای زیر که نوشته یکی از نونهالان از دست رفته است توسط مادر او خوانده شد. انشایی که حالا تنها یادگار فرزند عاشق فوتبال شان است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انشای پسری که وحید امیری را دوست داشت و جانش را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..