تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل گاردهای حفاظت در گمرکات مرزی کشور

معاون گمرک ایران از تشکیل گاردهای حفاظت در تمام گمرکات کشور خبر داد

تشکیل گاردهای حفاظت در تمام گمرکات کشور

علی رحیمیان معاون گمرک ایران در بازدید از گمرک بیله‌سوار مغان افزود: تجهیزات لازم برای استقرار و ایجاد گاردهای حفاظت در گمرک‌های مرزی تامین شده و ماه‌های آتی این یگان‌ها استقرار و فعالیت خود را شروع خواهند کرد. همچنین توسعه گمرکات مرزی سیاست و اولویت اول گمرک ایران بوده و با توجه به ظرفیت بسیار خوب مرزی استان اردبیل تجهیز و توسعه گمرک‌های این استان نیز در برنامه‌های توسعه ای گمرک است.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با اشاره به توسعه گمرک بیله سوار مغان اظهار داشت: نصب و راه‌اندازی دستگاه ایکس-ری کامیون در این گمرک تصویب شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

رحیمیان همچنین ارتقای گمرک بیله‌سوار به اداره کل را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: با سازمان اداری و امور استخدامی مذاکرات انجام گرفته و به جد این موضوع را با توجه به افزایش امور خدماتی و شبانه روزی شدن فعالیت در این گمرک پیگیر هستیم.

او به کمبود نیرو در بسیاری از گمرکات کشور اشاره کرد و گفت: این مشکل در گمرک بیله‌سوار مغان نیز مشهود است و با توجه به ممنوعیت افزایش پست‌های سازمانی در دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌شود تا نیاز این گمرک به نیروهای متخصص از دیگر گمرکات کشور تامین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران همچنین از عملیات محوطه‌سازی گمرک بیله‌سوار ابراز رضایت کرده و گفت: فضای گمرک و پایانه بیله‌سوار مغان سرزنده، منظم و دقیق است و انتظار می‌رود با نصب ایکس ری در این گمرک همچنان نظم و انتظام در آن تداوم داشته باشد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل گاردهای حفاظت در گمرکات مرزی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..