تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی

 

 

نماد معاملاتی شرکت های تولیدمحورخودرو، ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ سایپاآذین، فراورده‌ های‌ نسوزایران‌، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و داروسازی زاگرس فارمد پارس ، با محدودیت نوسان قیمت و با استفاده از مکانیزم حراج قابل معامله شد .

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و بنا به اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع کشف شده در حراج امکان پذیر است .

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های بانک کارآفرین(وکار)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی،گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو(خگستر)جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه و عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاء هیات مدیره متوقف می شود.

امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت فیبر ایران‌ (چفیبر1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد .

نماد مذکور ، روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت محورسازان‌ایران‌خودرو (خوساز1) نیز با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد که این نماد هم روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود .

دیگر نماد معاملاتی متوقف امروز  نماد معاملاتی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس (حفارس1) بود که با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..