تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمایل سامپائولی برای هدایت تیم ملی مکزیک

ورزش سه: بعد از اخراج خورخه سامپائولی از تیم ملی آرژانتین، تیم های مختلفی برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کردند اما به نظر می رسد که او قصد دارد هدایت تیم ملی مکزیک را برعهده بگیرد.

 نمایش های ضعیف آرژانتین در جام جهانی و شایعاتی که در مورد درگیری ستاره های تیم با سامپائولی منتشر شده بود، در نهایت به اخراج او از این تیم منجر شد.

این در حالی است که او تنها یک سال قبل جانشین ادگاردو بائوسا روی نیمکت آلبی سلسته شده بود در آن زمان، کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، او را بهترین مربی دنیا توصیف کرده بود.

تمایل سامپائولی برای هدایت تیم ملی مکزیک

اکنون سایت گل ادعا کرد که بعید است سامپائولی برای مدتی طولانی بیکار بماند. در این مدت فدراسیون های فوتبال آمریکا، کاستاریکا و پاراگوئه برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کردند اما خود این مربی باتجربه ترجیح می دهد که هدایت تیم ملی مکزیک را برعهده بگیرد؛ تیمی که با جدایی خوان کارلوس اوسوریو، در حال حاضر بدون مربی است.

به جز سامپائولی، از کیکه ستین، سرمربی بتیس و آندره ویلاس بواس، سرمربی سابق چلسی و تاتنهام، هم به عنوان دیگر گزینه های هدایت مکزیک نام برده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمایل سامپائولی برای هدایت تیم ملی مکزیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..