تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستریونایتد به دنبال بهترین بازیکن‌یابِ جهان

ورزش سه: منچستریونایتد قصد دارد مونچی، مدیر ورزشی رم که یکی از بهترین بازیکن‌یاب‌های جهان به حساب می‌آید را به خدمت بگیرد.

مونچی سال گذشته از سویا جدا شد و به رم پیوست و خریدهای بسیار خوبی در این مدت برای گرگ‌ها انجام داد. او امسال نیز فعالیت خوبی داشته ولی در این میان، بازیکنانی مثل مالکوم نیز از چنگ آنها ربوده شدند.

منچستریونایتد به دنبال بهترین بازیکن‌یابِ جهان

حال نشریه ایندیپندنت مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد که در نقل و انتقالات بسیار ضعیف عمل کرده و نتوانسته گزینه های مورد نظر را جذب کند، مونچی را زیر نظر دارد. در کنار مونچی، فابیو پاراتیسی، مدیر ورزشی یوونتوس نیز مد نظر یونایتد قرار دارد.

اما در کنار این دو گزینه، ادوین فان در سار، مدیر ورزشی فعلی آژاکس و دومنیکو تتی که ایکاردی را به ایتالیا آورد، از دیگر گزینه ها به حساب می‌آیند. باید دید تلاش یونایتد برای مونچی به کجا خواهد رسید زیرا مونچی جدی ترین گزینه خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستریونایتد به دنبال بهترین بازیکن‌یابِ جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..