تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مجلس برای تحقیق روی محصولات تراریخته/ تراریخته‌ها برای مصارف انسانی استفاده نمی‌شود

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محصولات تراریخته مصارف دامی در کشور دارد/ مجلس اجازه تحقیق و پژوهش بر روی مواد تراریخته را داده استحسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: براساس بخشنامه ابلاغی وزارت بهداشت، تمام محصولات تراریخته باید برچسب‌گذاری شود تا مصرف کننده از نوع تراریختگی آن با خبر شود.

وی ادامه داد: مواد تراریخته موجود در کشور برای مصرف انسان نبوده و بیشتر این نوع موادغذایی ویژه خوراک دام است.

شهریاری بیان کرد: براساس مصوبه قانون و برنامه مجلس این اجازه را داده است تا در خصوص موادغذایی و محصولات تراریخته تحقیق و پژوهش انجام شود.

وی تأکید کرد: اگر خارج از قانون و برنامه در خصوص محصولات تراریخته اقدامی انجام شود، غیرقانونی و قابل پیگرد است.

هیچ محصول غذایی تراریخته‌ای نداریم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفت: وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی که متولی سلامتی مردم و موادغذایی است، اعلام کرده‌اند که هیچ محصول غذایی تراریخته نداریم.

شهریاری تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته از محصولات تراریخته برای مصارف انسانی استفاده نمی‌کنند و در ایران هم بین محققان و کارشناسان در خصوص این نوع مواد اختلاف نظرهایی وجود دارد.

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مجلس برای تحقیق روی محصولات تراریخته/ تراریخته‌ها برای مصارف انسانی استفاده نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..