تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه بازنگری در قراردادهای ترجمه در انجمن صنفی مترجمان

تشکیل کارگروه بازنگری در قراردادهای ترجمه در انجمن صنفی مترجمان

محمدرضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل کارگروه بازنگری در قراردادهای مترجمان گفت: در انجمن صنفی مترجمان تشکیل کارگروه بازنگری در قراردادهای ترجمه را در دستور کار دادیم. قراردادهای مترجمان به یک معضل تبدیل شده و یک طرفه نوشته می‌شود؛ این مشکلات زیادی را برای ناشران ایجاد می‌کند. امیدواریم بتوانیم با کمک انجمن های ترجمه در قراردادهای ترجمه بازنگری کنیم.

وی افزود: انجمن صنفی مترجمان 25 مهر ماه سال جاری نشستی را درباره مالکیت فکری، قانون کپی رایت و جنبه های مختلف آن برگزار می کند. در این نشست مترجمان ادبی از جمله شیوا مقانلو، مژگان دولت آبادی و خودم حضور خواهند داشت. حسینی نیک، بازرس اتحادیه ناشران و کتابفروشان و رئیس انجمن ناشران دانشگاهی به همراه کیان افراز ناشر و عضو هیئت مدیره ناشران زن هم در این نشست حاضر می شوند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان با اشاره به تلاش این انجمن برای حضور معاونت حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مالکیت فکری قانون کپی رایت و جنبه های مختلف آن  اظهار کرد: هم اکنون کارهای جشن ملی مترجمان را انجام می دهیم و امسال جشنی متفاوت با سال های قبل برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه بازنگری در قراردادهای ترجمه در انجمن صنفی مترجمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..