تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین دوباره به مرسدس بنز روی آورد +فیلم

پوتین دوباره به مرسدس بنز روی آورد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اجلاس سران بریکس در طی روزهای گذشته در ژوهانسبورگ برگزار شد و ولادمیر پوتین مانند گذشته برای حضور در این اجلاس و در نظر گرفتن نکات امنیتی با لیموزین خود پرواز کرد.

او در آخرین سفر خارجی خود که برای ملاقات با ترامپ به فنلاند رفته بود با لیموزین روسی مدل «Aurus Senat» که به وسیله هواپیمای نظامی ای ال-76 منتقل شده بود،در خیابان های این کشور در رفت و آمد بود.

این اولین ظهور «اوروسوف روسی» در خارج از روسیه بود. پوتین با سوار شدن لیموزین روسی این تصور را ایجاد کرد که دیگر از لیموزین آلمانی استفاده نخواهد کرد. اما سوار شدن دوباره لیموزین آلمانی هم بدان معنی نیست که دیگر مدل روسی آن را سوار نخواهد شد. دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور در اینباره گفت:استفاده منظم از لیموزین های روسی در تمامی سفرهای خارجی ممکن نیست.

انتهای پیام/

استفاده دوباره پوتین از مرسدس بنز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین دوباره به مرسدس بنز روی آورد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..