تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از گوشی جدید شرکت اوپو +تصاویر

رونمایی از گوشی جدید شرکت اوپو +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما شما هم مانند بسیاری از افراد جهان تصور می‌کردید که شرکت اوپو پس از سورپرایز عجیب خود یعنی گوشی Find X کارش در سال جاری تمام شده است و قرار نیست گوشی دیگری معرفی کند اما این شرکت چینی بار دیگر همه مشتاقان عرصه فناوری به خصوص گوشی‌های هوشمند را غافلگیر کرد و از گوشی جدید خود یعنی R17 رونمایی کرد. R17 به تازگی در وبسایت کمپانی اوپو قرار گرفته است که قابلیت‌های چشمگیری از جمله حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و کوپکترین بریدگی بالای صفحه در بین گوشی‌های بازار را معرفی کرده است.

این گوشی هوشمند با چیپست پردازنده جدید شرکت کوآلکام که هفته پیش معرفی شده بود، Snapdragon 670 تولید شده است. سی‌پی‌یوی آن 8 هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی آن ساخته شرکت Adreno و مدل آن 615 است.

به جرئت می‌توان گفت کناره صفحه نمایش R17 هیچ حاشیه‌ای ندارد در حالی که بالای صفحه نمایش به دلیل وجود ناچ بسیار کوچکی که برای دوربین و اسپیکر مکالمه آن قرار داده شده، دارای حاشیه‌ای مشکی رنگ و بسیار باریک است. بزرگترین حاشیه‌ای هم که در این گوشی در نظر گرفته شده، در پایین صفحه نمایش قرار دارد؛ جایی که دکمه‌های کنترل گوشی قرار داده شده‌اند. اوپو این اسمارت‌فون را با نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED و رزولوشن +FHD مجهز کرده است. زیر صفحه نمایش R17 حسگر اثر انگشتی به مساحت 4 میلیمتر مربع قرار داده شده است و در بالای صفحه نمایش هم لنز میکروی این گوشی قرار دارد.

لنز جلویی این گوشی 25 مگاپیکسل است با دیافراگم f/2.0 است که اوپو آن را Selfie Master گوشی F7 معرفی کرده بود و بعدا روی Find X گذاشته شد. این شرکت اطلاعاتی از دوربین‌های پشتی R17 نداده است اما اعلام شده که دوربین آن به دلیل استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی خود قادر به تشخیص 800 منظره مختلف است.

گوشی R17 قرار است با شارژر سریع VOOC که با گوشی میان رده F9 روانه بازار شود. ظرفیت باتری این دستگاه 3500 میلی‌آمپر ساعت است و نسبت به نسل قبلی خود، R15 بیشتر است. فناوری شارژ VOOC قادر است در 30 دقیقه 58 درصد گوشی‌های اوپو را شارژ کند پس برای حالت شارژ کامل آن وقت زیادی از کاربر نخواهد گرفت.

سیستم عامل این گوشی Color نسخه 5.2 است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 8.1 نوشته شده است و قابلیت فرمان دادن از طریق صدا را برای این گوشی فعال خواهد کرد و عملکرد باتری در آن بهتر خواهد شد.

این گوشی که از روز شنبه عرضه خود را آغاز خواهد کرد، در دو رنگ تولید خواهد شد: نیلی و بنفش نئونی. هر دو رنگ این گوشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر در زاویه نور مختلف قرار گیرند، رنگ آن‌ها تغییر خواهد کرد.

گفتنی است، هنوز قیمتی رسمی برای این گوشی از طرف کمپانی اوپو اعلام نشده است.

رونمایی از گوشی جدید شرکت اوپو +تصاویر

رونمایی از گوشی جدید شرکت اوپو +تصاویر

رونمایی از گوشی جدید شرکت اوپو +تصاویر

انتهای پیام/

R17، گوشی جدید اوپو معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از گوشی جدید شرکت اوپو +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..