تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ‌تی‌سی گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید Pie را معرفی کرد

اچ‌تی‌سی گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید Pie را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اچ‌تی‌سی خود را جزو گروهی از سازدگان اسمارت‌فون‌ها قرار داد که قرار است برای گوشی‌های خود آپدیت اندروید 9.0 Pie را ارائه دهد. این شرکت روز گذشته در صفحه رسمی توئیتر خود تأیید کرد که قرار است چهار دستگاه از گوشی‌های این شرکت با اندروید Pie آپدیت شوند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، اولین گوشی اچ‌تی‌سی که قرار است به اندروید 9.0 مجهز شود، محصول امسال این شرکت، +U12 است. در کنار این گوشی، گوشی‌های U11، U11 Plus و U11 Life با اندروید 9.0 Pie آپدیت خواهند شد. جالب است U Ultra و U Play در این لیست منتشر شده از اچ‌تی‌سی دیده نمی‌شوند اما احتمالا در موج بعدی ارائه آپدیت‌ها برای گوشی‌های هوشمند، به اندروید 9.0 مجهز شوند.

اچ‌تی‌سی همچنین تاریخ مشخصی را برای ارائه این آپدیت‌ها اعلام نکرده است اما همانطور که در توئیت این شرکت دیده می‌شود در خبرهای بعدی این شرکت تاریخ عرضه اندروید گوشی‌ها اعلام خواهد شد.

اچ‌تی‌سی گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید Pie را معرفی کرد

انتهای پیام/

کدام گوشی‌های اچ‌تی‌سی آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ‌تی‌سی گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید Pie را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..