تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان دانشگاه تهران از مواضعشان کوتاه آمدند

بعد از اتفاقات روز گذشته در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران؛

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز گدشته در اقدامی عجیب مسئولان دانشگاه تهران به دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه رفته و اقدام به تخلیه و بستن دفتر بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی کردند که اعتراض دانشجویان بسیاری را در بر داشت و به دنبال این اعتراض مسئولسن دانشگاه تهران با دانشجویان جلسه ای را برگزار کردند و از بازگزدانند دفتر بسیج به آن‌ها خبر دادند که بر این اساس دفتر بسیج دانشکده به آنها بازگذدانده شد و درپی این اتفاق بسیج دانشگاه تهران بیانیه ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

«روز گذشته پیش از اتمام ساعت اداری، حراست دانشگاه با دستور رییس دانشگاه تهران، پس از شکستن قفل دفتر خواهران بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی آن را تخلیه و تصرف کرد

به حراست دانشکده این طور دستور داده شده بود که ابتدا دانشکده را تخلیه کند و سپس هیچکدام از اعضای بسیج دانشجویی را به داخل دانشکده راه ندهد این در حالی است که مسئول بسیج دانشکده مذکور که طبق قانون بایستی هنگام خروج اموال و نوشتن صورت جلسه در محل حضور می داشت، ساعت ها پشت درب دانشکده منتظر باز شدن آن بود.

متاسفانه در حالی که 300 نفر از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در اردوی جهادی هستند، دانشگاه بدون اطلاع به مسئول بسیج دانشکده به طور غیر قانونی اقدام به هتک حرمت دانشگاه و دانشجو می‌کند.

بیشتر بخوانید: ماجرای حمله به دفتر بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران چه بود؟


پس از بازسازی دفاتر تشکل‌های دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، تشکل‌های دانشجویی نسبت به مکان‌های اختصاص یافته بارها اعتراض کرده و اعلام کردند فضای واگذار شده به آن ها ناعادلانه است. مسئولان دانشکده نیز عنوان کردند به دلیل اختصاص این مکان‌ها به فضاهای عمومی دانشکده، مساحت بیشتری را در اختیار تشکل‌ها قرار نمی‌دهند؛ در حالی که پیش از تحویل گرفتن دفاتر از تشکل ها به قصد بازسازی، هیچ گونه صحبتی پیرامون کاهش، تغییر و جابجایی فضاها صورت نگرفته بود.

طی اقدام امروز اموال، اسناد و پرونده های این تشکل دانشجویی به مکان دیگری منتقل شد و وضعیت آن ها برای ما مشخص نیست. در ادامه اعتراض دانشجویان بسیجی شکل گرفته و آن ها با برگزاری تحصن و تجمع مقابل دفتر بسیج دانشجویی دانشکده، خواستار پاسخگویی مسئولان شدند.

آقای نیلی، رئیس دانشگاه تهران باید به خاطر این سوء مدریت و حواشی ایجاد شده پاسخگو باشد. انتظار داریم این حواشی که در دانشکده های دیگر نیز با شدت و ضعف متفاوت به وجود آمده است پایان یابد و بیش از این موجبات حیات، تحرک و نشاط دانشگاه را از بین نبرند.

در نهایت پس از یک جلسه فی ما بین مسئول بسیج دانشجویی، رئیس و مسئولین دانشگاه، مقرر شد که امروز وسایل بسیج دانشجویی به دفتر عودت و دفتر بسیج دانشجویی تحویل این تشکل داده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان دانشگاه تهران از مواضعشان کوتاه آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..