تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشودگی جرایم ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   پیش بین  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

بر اساس تصمیمات صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش­ آموختگان و برای مراعات و رفاه حال دانش آموختگان بدهکار و فراهم ساختن تسهیلاتی جهت بازپرداخت بدهی بدهکاران معوق و با توجه به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر در خصوص طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنان، این طرح از مورخ 97/05/20 لغایت 97/06/10 اجرا می‌شود.

 پیش بین گفت: با اجرای این طرح، بدهکارانی که در زمان مقرر بدهی خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده اند و مشمول جریمه دیر کرد شده­ اند تا پایان زمان مذکور فرصت دارند از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه از بخشودگی 50 تا100 در صدی جرایم بهره ­مند شوند.

انتهای پیام/

جزئیات طرح بخشودگی جرایم دیرکرد دانشجویان علمی کاربردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشودگی جرایم ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..