تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج آسان در عصرانه «تهران من» به روی آنتن می رود

به مناسبت سالگردازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)؛

ازدواج آسان در عصرانه «تهران من» به روی آنتن می رودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شبکه رادیویی تهران مخاطبانش را در سالروز ازدواج حضرت  علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به یک عصرانه رادیویی دعوت می کند.

«تهران من» از شبکه رادیویی تهران به تازگی روی آنتن رفته است و دغدغه اش فراهم سازی فضایی شاد برای مخاطبانی است که عصرگاه همراه رادیو تهران هستند.

برنامه «تهران من» امروز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)  با موضوع ازدواج آسان روی آنتن می رود.

«تهران من» مروج سبک زندگی آسان است و سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را گرامی می دارد.

برنامه «تهران من» اتفاقات عصر تهران را در زمینه های ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پوشش می دهد و با ساخت مستندهای اجتماعی و اقتصادی تلاش می کند تا به لایه های عمیق تر یک اتفاق و مسائل مبتلابه تهران نفود کند.

برنامه «تهران من» به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی، بازیگری میثم عبدی، اجرای امین قاضی و سردبیری بشیر جعفری نیا هر روز عصر ساعت ۱۷ تا ۲۰ از رادیو تهران پخش می شود.

انتهای پیام/

ویژه برنامه «تهران من» با موضوع ازدواج آسان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج آسان در عصرانه «تهران من» به روی آنتن می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..