تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت فیبر نوری تعدادی از کابل‌ها دلیل قطع اینترنت است/تا قبل از ظهر امروز مشکل برطرف می‌شود

مدیر کل روابط عمومی مخابرات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دلیل قطعی اینترنت کاربران در مناطق جنوب و جنوب شرقی تهران چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از روز گذشته گزارش‌های بسیاری از سوی مردم در رابطه با قطعی اینترنت شنیده شده است. طبق گفته‌ همشهریان تهرانی اینترنت کاربران موبایل در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان تهران از روز گذشته قطع شده است و تاکنون این قطعی ادامه دارد.

گفته می‌شود این قطعی به دلیل به سرقت رفتن و پاره شدن کابل‌های فیبر نوری در منطقه" قلعه نو" از توابع شهرستان ری است.  محمدرضا بیدخام، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با اختلال پیش‌آمده در اینترنت مناطق جنوبی تهران گفت: سرقت فیبر نوری تعدادی از کابل‌ها دلیل قطع شدن مسیر اینترنتی است که اینترنت بسیاری از مشترکین را دچار اختلال کرده است.

بیدخام درباره احتمال ارتباط قطعی اینترنت با خبر خروج MTN از ایران توضیح داد: شرکت MTN هیچ ارتباطی به قطعی اینترنت ندارد و این مشکل تنها به دلیل سرقت فیبر نوری است. او همچنین در رابطه با زمان رفع مشکل و اتصال مجدد اینترنت کاربران گفت: همکاران ما در حال بررسی و حل مشکل به‌وجود آمده هستند و تا قبل از ظهر امروز اینترنت کاربران مناطق جنوب و جنوب شرقی تهران برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت فیبر نوری تعدادی از کابل‌ها دلیل قطع اینترنت است/تا قبل از ظهر امروز مشکل برطرف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..