تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Moto Traffic Race 2 v1.16.02

Moto Traffic Race 2 یکی از بهترین بازی‌های سبک موتورسواری است. در حالی که با بالاترین سرعت پیشروی می‌کنید، از لایی کشیدن میان اتومبیل‌ها لذت ببرید. موتور خود را بردارید و در دو حالت بازی مختلف در شب و روز به رقابت بپردازید. این بازی تعداد زیادی موتور برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از پولی که به سختی بدست آورده‌اید می‌توانید سواری خود را ارتقاء دهید. بهترین موتوری که با پول خود می‌توانید بخرید را انتخاب کرده و در این بازی شگفت‌انگیز همه رقبای خود را شکست دهید.

در خیابان‌های پر از ترافیک اتومبیل‌ها رانندگی کنید. از کامیون‌های آتش‌نشانی، اتومبیل‌های سریع، کامیون‌های سیمان و حتی پلیس و بلوک‌ها دوری نمایید! منتظر چه هستید، همین حالا این بازی را دانلود کنید!

ویژگی‌ها :

دو حالت بازی

تعداد زیادی موتور

ترافیک واقع‌گرایانه

موانع ثابت و متحرک

گرافیک سه‌بعدی عالی

موسیقی فوق‌العاده

سرگرمی بی‌پایان!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Moto Traffic Race 2 v1.16.02»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..