تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Zakat Pro Calculator Premium 1.0.6 – برنامه محاسبه زکات مخصوص اندروید

دانلود امروز 5+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.6

دوست داشتن 2

Zakat Pro Calculator v1.0.6 [Premium] – اپلیکیشن محاسبه زکات مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

زکات از دستورات اسلام و جزو فروع دین است که هر مسلمانی در صورت توانایی باید آن را محاسبه کرده و به صورت مستمر پرداخت کند. برخی از افراد تصور می کنند که محاسبه زکات دشوار است و یا اینکه در برخی از موارد هنگام محاسبه دچار خطا شده اند. در چنین مواردی یک اپ کاملا اسلامی می تواند به کمک شما آمده و هر نوع ابهامی را برطرف کند. Zakat Pro Calculator Premium عنوان یک برنامه کاربردی محاسبه گر دقیق زکات مخصوص اندروید می باشد که توسط شرکت Quanticapps Ltd منتشر شده است. برنامه فوق با داشتن چندین دسته بندی متنوع کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مبلغ دقیق زکات را محسابه کرده تا در پرداخت آن هیچ گونه شک و تردیدی نداشته باشید. همان طور که اشاره کردیم منو این برنامه از چندین دسته مختلف تشکیل شده است که برای هر کدام از آن ها یک توضیح کاملا دقیق داده شده است. ارز های مختلف و متنوعی تحت پشتیبانی این استارت اپ هستند که کمک می کند در پایان محاسبات بتوانید میزان زکات را مطابق با ارز کشور خود مشاهده نمایید. تمامی محاسبات شما در تاریخچه برنامه ذخیره می شود و می توانید در سال بعد میزان زکات پرداخت شده در سال گذشته خود را مشاهده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Zakat Pro Calculator اندروید :

محاسبه دقیق و هوشمندانه زکات بدون کوچکترین خطایی محسابه زکات بر اساس مقوله های مختلف نظیر طلا و نقره، املاک، پول نقد، کشاورزی و … ذخیره تاریخچه تمامی محاسبات انجام شده یادآور پرداخت زکات به صورت سالانه پشتیبانی از ارز های مختلف برای یک محاسبه دقیق و هوشمند پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات در سرور های ابری میزان افزایش زکات از یک سال تا سال دیگر

اپلیکیشن Zakat Pro Calculator با برخورداری از امکانات و قابلیت خاص خود در زمینه محاسبه میزان زکات توانسته است با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.0.6 :

* پشتیبانی از اندروید 9.0

Zakat Pro Calculator Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Zakat Pro Calculator Premium 1.0.6 – برنامه محاسبه زکات مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..