تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم جشن دلتنگی

دانلود فیلم جشن دلتنگی با کیفیت عالی

دانلود فیلم جشن دلتنگی

ژانر: اجتماعی

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: ۱۳۹۶

کارگردان: پوریا آذربایجانی

بازیگران فیلم جشن دلتنگی: بابک حمیدیان, مینا ساداتی, محسن کیایی, بهنام تشکر, پانته آ پناهی ها, ساغر قناعت, امید روحانی, عرفان ناصری, علی دهبان, ندا عقیقی, پریوش نظریه, روزبه فدوی, سینا کرمی, اشکان منصوری

خلاصه داستان فیلم جشن دلتنگی: روایت از تنهایی انسان معاصر. جهان، مردی ۳۲ ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی مشکلات تازه ای تجربه می کنند. کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سارا، دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد.

لینک های دانلود فیلم جشن دلتنگی

✅ به دستور کمیته مصادیق مجرمانه تمامی لینک های دانلود رایگان از سطح اینترنت حذف شده اند

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

✅ در صورتی که این فیلم را از سایت های غیر رسمی دانلود و مشاهده نموده اید کافیست برای رفع دین یکی از نسخه های دانلودی رسمی این فیلم را خریداری نمایید.

?  چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: آیدی تلگرام: @upnama. ایمیل: upnama.ir@gmail.com

درباره فیلم جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و برادر نگار آذربایجانی کارگردان ایرانی است. وی در جشنواره‌های متعددی شرکت و برنده جوایزی از جمله جايزه ويژه هيأت داوران ورشو براي روايت ناتمام و ديپلم افتخار جايزه اول جشنواره بمبئي براي روايت هاي ناتمام، كانديد بهترين كارگرداني براي آب و آينه از جشنواره فيلم فجر، بهترين فيلم اول براي روايت هاي ناتمام در جشنواره فجر دوره بيست و پنجم، بهترين فيلمنامه در بیست و نهمین جشنواره فجر براي مستند عاشقانه اي برای سرباز وظيفه رحمت شده است. پوریا آذربایجانی که چندی پیش سریال نوار زرد را روی آنتن شبکه سه داشت، امسال با دومین اثر سینمایی خود با نام «جشن دلتنگی» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. تهیه کنندگی این فیلم را علی قائم مقامی عهده دار شده است. فیلم «جشن دلتنگی» مضمونی اجتماعی دارد و به آسیب‌های فضای مجازی می پردازد. فیلم درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است. یک فیلم کلاسیک درباره اقتضائات زندگی امروزی است که ما با آنها دست به گریبان هستیم برای مثال در این فیلم به اینستاگرام و تلگرام و صفحات مجازی پرداخته شده است. یکی از نکات قابل توجه درباره فیلم «جشن دلتنگی» موسیقی متن فیلم است که آهنگسازی آن به عهده فردین خلعتبری بوده است و در ارکستر متروپولیتن شهر پراگ و در استودیوی کانال چهار این شهر نواخته و ضبط شده است. بنابراین می‌توان موسیقی متن جشن دلتنگی را یکی از شانس‌های اصلی سیمرغ دانست. فیلمبرداری کار را علیرضا زرین دست انجام داده که امسال علاوه بر جشن دلتنگی با کار سرو زیر آب نیز در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. ویژگی اصلی جشن دلتنگی سوژه جذاب آن است. همچنین یکی از کنجکاوی برانگیزترین کستینگ ها در میان آثار جشنواره فیلم فجر در فیلم "جشن دلتنگی" دیده می شود.

بیوگرافی کارگردان فیلم جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی (متولد ۱۳۶۰ در تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و برادر نگار آذربایجانی کارگردان ایرانی است. وی در جشنواره‌های متعددی شرکت و برنده جوایز متعددی از جمله جایزه ویژه هیئت داوران ورشو برای روایت ناتمام و دیپلم افتخار جایزه اول جشنواره بمبئی برای روایت‌های ناتمام، کاندید بهترین کارگردانی برای آب و آینه از جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم اول برای روایت‌های ناتمام در جشنواره فجر دوره بیست و پنجم، بهترین فیلمنامه در بیست و نهمین جشنواره فجر برای مستند عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت شده‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم جشن دلتنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..