تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافرت تنهایی زنان، ده شهر امن

نی‌نی‌بان: مسافرت برای یک زن به تنهایی خطرناک است. هر ساله اخبار وحشتناکی را درباره زنانی که به تنهایی سفر می‌کنند می‌شنویم.  برای مثال برخی‌ها سعی می‌کنند از زنانی که به تنهایی سفر می‌کنند پول بیشتری برای هتل بگیرند.

مکان‌های زیادی وجود دارد که برای زنانی که می‌خواهند به تنهایی سفر کنند خطرناک است. تمام جنبه‌های آن را در نظر بگیرید. شما می‌توانید در شب به تنهایی در خیابان‌ها قدم بزنید؟ می‌توانید بدون سرپرست تور به تنهایی تمام شهر را بگردید؟ آیا در آن شهر دوست یا فامیلی دارید که در شرایط خاص بتوانند به شما کمک کنند؟

ما در این جا فهرستی از شهرهایی را که برای مسافرت زنان تنها امن است، برایتان آورده‌ایم. هر کسی زمانی که به شهر جدیدی سفر می‌کند باید از خطراتی که ممکن است در پیش رو داشته باشد و چگونگی کمک گرفتن آگاهی داشته باشد. برای یافتن این شهرها ما حقوق و مزایایی را که هر شهر برای زنان قائل‌اند و میزان جرم و جنایات علیه آنان را بررسی کرده‌ایم.

در این جا با امن ترین شهرهایی که برای مسافرت زنان وجود دارد، آشنا شوید.

کپنهاگ، دانمارک
کپنهاگ پایتخت دانمارک، بزرگترین شهر با 2 میلیون جمعیت است. این شهر شلوغ پر از معماری‌های زیبا و مراکز خرید مشهور است. از چشمه الهه گفیون دیدن کنید تا برایتان داستان تاریخی خلق دانمارک را بازگو کند.

اتاوا، کانادا
اتاوا پایتخت کانادا است. زمانی که در این شهر قدم بزنید خواهید فهمید که مردم به دو زبان انگلیسی و فرانسه با هم صحبت می‌کنند. از بازار بایوارد نیز دیدن کنید. این بازار یکی از قدیمی ترین مکان‌های کانادا است و بیش از 50000 نفر هر هفته از آن بازدید می‌کنند. محصولات محلی و نان‌ و پنیرهای سنتی و لباس‌ها و جواهرات آنجا را بخرید. با رفتن به یکی از رستوران‌های مشهور  در این شهر سفر خود را تکمیل کنید.

اوکلند، نیوزلند
اوکلند بزرگترین شهر نیوزلند است که حدود 1400000 ساکن دارد. این شهر به دلیل تعداد زیاد لنگرگاههای آن به «شهر قایق رانی» شهرت دارد. از سواحل زیبا و کشتی‌های آن دیدن کنید. شما می‌توانید در ساحل 3 کیلومتری سفید آن قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. پس از یک روز آفتابی، استراحت در چشمه‌های آب طبیعی توچال بسیار لذت بخش خواهد بود.

هلسینکی، فنلاند
هلسینکی پایتخت و بزرگترین شهر فنلاند است که بیش از 1300000 نفر جمعیت دارد. از معماری شگفت انگیز هلسینکی و ساختمان‌های سبک هنر نو آن لذت ببرید. این شهر به عنوان مرکز جهانی طراحی در سال 2012 توسط شورای بین المللی انجمن‌های طراحی صنعتی انتخاب شد. اگر با یک تور اطراف شهر را بگردید، با دیدن گالری و معماری‌های این شهر خواهید فهمید که چرا این مکان به عنوان مرکز طراحی انتخاب شده است.

هیلو، هاوایی
شهرهای امن زیادی برای مسافرت زنان تنها در آمریکا وجود دارد اما هاوایی چیز دیگری است.  هیلو در جزیره هاوایی به عنوان «جزیره بزرگ» شناخته می‌شود که بیشترین ساکنین را با حدود بیش از 40000 نفر دارد. آبشار آکاکادر با 400 فوت ارتفاع شما را به شگفت وا می‌دارد. از این آبشار حتما دیدن کنید.

پرث، استرالیا
سواحل استرالیا با سواحل دیگر جهان رقابت می‌کند. پرث پایتخت استرالیای غربی است و جمعیتی بیش از 1800000 نفر دارد. از پارک کینگز که بزرگ‌ترین پارک داخل شهری جهان است دیدن کنید. یش از 6000000 نفر هر ساله از این پارک دیدن می‌کنند. این ساحل به هر فردی آرامش می‌دهد.

اسلو، نروژ
هر ساله کشورهای اسکاندیناوی جزو 10 کشور برتر در تساوی حقوق زنان و مردان می‌شوند. نروژ کشور زیبایی است. شما می‌توانید مجسمه‌های شگفت انگیزی را در پارک مجسمه ویگلند مشاهده کنید. این پارک هنرهی زیبا هر ساله بیش از 1000000 بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. این پارک مجسمه توسط گوستاو ویگلند ساخته شده و بیش از 200 مجسمه آهنی، سنگی و برنز دارد.

ستوبال، پرتغال
سفر یه کشور پرتغال بسیار جذاب است. اگر به دنبال مسافرتی آرام و خلوت هستید، به ستوبال سفر کنید. این شهر کوچک جمعیتی زیر 800000 نفر دارد. در این شهر گشت و گذار کنید و از غذاهای دریایی تازه آن لذت ببرید. از پارک مرکزی سرا دا ارابیدا، جایی که جنگل به دریا می‌رسد، دیدن کنید. این مکان با ساحلی آرام و بدون موج زیباترین ساحلی است که تا به حال دیده‌اید.

مالمو، سوئد
مردم و فرهنگ زیبای سوئد در همه جا شهرت دارند. مالمو سومین کشور بزرگ سوئد است که در جنوب این کشور قرار دارد. این شهر برای تعطیلات مکان بسیار خوبی است. با پیاده روی یا با قایق سواری از منظره‌های زیبای آن لذت ببرید. این شهر برای بازی گلف نیز مناسب است. اگر می‌خواهید در این شهر بمانید به مراکز خرید آن نیز سری بزنید.

مارسی، فرانسه
اگر چه همه جای فرانسه برای مسافرت خوب است اما مارسی کاملا متفاوت است. این شهر تاریخی با فرهنگ خاص خود، دومین شهر بزرگ فرانسه است که جمعیت آن تقریبا به 3000000 نفر می‌رسد. این شهر در سواحل مدیترانه واقع شده و غذاهای دریایی خوشمزه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. با اتوبوس یا یک تاکسی از سواحل زیبای آن دیدن کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافرت تنهایی زنان، ده شهر امن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..