تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لجبازی کودک پانزده ماهه، نگران کننده است؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام و عرض خسته نباشید. پسر من پانزده ماه و ده روزشه، بچه خوبیه اصولا آرومه ولی بعضی اوقات مثلا زمانی که می خوام پوشکشو تعویض کنم اولش آرومه که میبرم بشورمش تا بیارمش روتخت، ولی یه باره نا آروم میشه و نمیزاره پوشکش کنم و جیغ و گریه که بلند بشه و مثلا پمادشو برداره بازی کنه، اگر مخالفت کنم لجبازی میکنه و سرشو میکوبه زمین (البته بعضی مواقع). این حرکت برای من نگران کننده است و یا اینکه مثلا شیر می خواد و من دارم آماده میکنم که یهو لجبازی و جیغ و گریه دیگه نمیگیره به دهنش و سرشو میزنه زمین و گریه  تا خودش آروم میشه این هم بعضی مواقع. این حرکت کودکم منو نگران کرده. ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر
 

پاسخ دکتر علی اصغر حلیمی، متخصص اطفال:

دوست عزیز اگر به بچه ها به موقع شیر و یا غذا ندهید لجبازی می کنند. قبل از اینکه بچه احساس گرسنگی کند بهش شیر بدهید. همه بچه ها از حدود یک سالگی تا 3 سالگی لجباز می شوند. شیر نمی خورند، جیغ می زنند، سرشان را به زمین می کوبند و خود و دیگران را گاز می گیرند، پرخاش می کنند. این دوره گذراست که تا سه سالگی ادامه دارد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لجبازی کودک پانزده ماهه، نگران کننده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..