تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انبار مواد آشامیدنی تاریخ گذشته در میانه پلمپ شد

فرمانده انتظامی میانه از پلمپ انبار مواد آشامیدنی تاریخ گذشته در این شهرستان به ارزش ۶۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الهوردیان افزود: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با کالای قاچاق و مبارزه با بر هم زنندگان نظم اقتصادی، انباری که محل دپو و نگه داری مواد آشامیدنی احتکار شده بود را شناسایی و پلمپ کردند.

وی شهرستان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کار گیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالاهای اساسی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

الهوردیان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای دپو شده ۶۰ میلیون ریال است، گفت: برابر دستور مقام قضایی انبار پلمپ و پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: در بازرسی از این انبار تعداد ۱۹۶بسته ۶ تایی که در جمع یک هزار و ۱۷۶ عدد بطری یک لیتری نوشیدنی مالت بدون الکل و تاریخ گذشته بود، کشف کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انبار مواد آشامیدنی تاریخ گذشته در میانه پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..