تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکس

هرچند اماراتی ها تلاش دارند کشور خود را به عنوان کشوری پیشرفته در منطقه معرفی کنند ولی ظاهرا طبیعت خشن این کشور با برنامه های جاه طلبانه آنان سر ناسازگاری دارد.

آفتاب‌‌نیوز :  هرچند اماراتی ها تلاش دارند کشور خود را به عنوان کشوری پیشرفته در منطقه معرفی کنند ولی ظاهرا طبیعت خشن این کشور با برنامه های جاه طلبانه آنان سر ناسازگاری دارد.

تصاویری هوایی که «ایرینایوس هروک» از جاده های بیابانی امارات منتشر کرده است نشان می دهد بخش زیادی از این جاده ها را شن های روان پوشانده است. پیشروی شن ها تهدیدی برای جاده هایی محسوب می شود که به علت شرایط جغرافیایی امارات به ناچار از دل بیابان می گذرند.

شن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکسشن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکسشن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکسشن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکسشن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکسشن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکس

بهداشت نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شن های روان زیرساختهای امارات را می بلعد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..