تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالانه هزار شهروند آمریکایی هدف گلوله پلیس

«انجمن سلامت عمومی» آمریکا روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که بیش از یک هزار نفر در سراسر آمریکا سالانه هدف گلوله پلیس قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری عربی21، انجمن سلامت عمومی آمریکا در گزارش خود افزوده است: گلوله پلیس روزانه باعث مرگ سه نفر در آمریکا می شود.

براساس این گزارش، سیاهپوستان آمریکا سه برابر سفید پوستان این کشور قربانی گلوله پلیس هستند.

این گزارش می افزاید: پلیس همچنین مسئول مرگ8درصد ازتمامی مردان بالغ است که قربانی جنایت دراین کشور هستند.

خشونت پلیس علیه مردم به ویژه سیاه پوستان همواره با اعتراض جامعه مدنی آمریکا و فعالان حقوق بشری این کشور مواجه است.

در همین حال درگیری مسلحانه نیز میان گروه های تبهکار در این کشور از آمار بالایی برخوردار است.

پیشتر پلیس آمریکا اعلام کرده بود که بیش از 60 نفر در شهر شیکاگو در درگیری گروه های تبهکار هدف گلوله قرار گرفتند.

آمریکا هر از گاهی صحنه تیراندازی است. یکی از این موارد، تیراندازی در لاس وگاس بود که دستکم 59 کشته و بیش از 500 زخمی برجا گذاشت.

مدارس آمریکا نیز از خشونت های مسلحانه در امان نبوده اند. از ابتدای سال جاری میلادی تا اواخر ماه می (اوایل خرداد ماه)، 23 مورد تیراندازی در مدارس آمریکا روی داده و شماری کشته و زخمی برجا گذاشته است. به طور متوسط، بیش از یک مورد تیراندازی در هفته در این مدت اتفاق افتاده است.

یکی از شدیدترین این حملات، 18 ماه می (28 اردیبهشت ماه) در دبیرستان «سانتافه» در تگزاس روی داد که بر اثر آن 10 نفر کشته و 10 تن زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالانه هزار شهروند آمریکایی هدف گلوله پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..