تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امشب آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور 97

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: امروز (دوشنبه 22 مرداد) آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان کنکور 97 است.

وی افزود: داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند تا ساعت 24 امشب فرصت دارند تا با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای گروه آزمایشی مربوط به خود برای انتخاب رشته اقدام کنند و اولویت‌های مدنظر خود را استخراج کرده و پس از تنظیم در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که پیش از این برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان با توجه به اصلاحات جدید و اعلام ظرفیت‌های جدید از سوی برخی دانشگاه‌ها که اطلاعیه آن بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد برای انتخاب حداکثر 150 کد رشته اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، همچنین افرادی که در کنکور شرکت کرده ولی در جلسه آزمون غایب بودند و افرادی که اصلا  در کنکور ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند تا 24 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته‌های تحصیلی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امشب آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..