تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش باد ورشد ابر پدیده قابل ملاحظه هواشناسی دراستان کردستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام چاره خواه کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز یکشنبه تا روز سه شنبه جوی نسبتا پایدار بر سطح استان حاکم خواهد بود؛ و پدیده قابل ملاحظه در این مدت وزش باد گاهاً شدید و امکان رشد موضعی ابر در ساعات بعد از ظهر بخصوص برای نواحی شرقی و شمالی استان می‌باشد.
وی افزود: همچنین بعلت شرایط تشکیل گردوغبار بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان طی دو روز آینده کیفیت هوا و دید افقی بطور نسبی کاهش می‌یابد.
چاره خواه بیان کرد: از لحاظ دمایی برای امروز و فردا دمای هوا اندکی در طول روز افزایش می‌یابد؛ ولی به دنبال آن از روز سه شنبه تا آخر هفته دما تغییرات چندانی نخواهد داشت و همچنان تداوم و ماندگاری هوای گرم مورد انتظار است.

در حال حاضر دمای هوای استان 41درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/م

افزایش دمای هوا در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش باد ورشد ابر پدیده قابل ملاحظه هواشناسی دراستان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..