تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش شبکه کردستان در برنامه‌های نوروزی مراکز استان‌ها

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیات داوران ویژه برنامه‌های نوروز ۹۷ مراکز استانی صدا و سیمای کشور اسامی برترین تهیه کنندگان، کارگردانان و مجریان مرد و زن را اعلام کردد.
بر اساس آراء اعلام شده بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته، سید دارا سید عباسی و کیانوش مشیروزیری تهیه کنندگان برنامه «مزگه‌ینی بهار» به عنوان برترین تهیه کننده ویژه برنامه‌های نوروز ۹۷ معرفی شدند.
تهیه کننده استان خوزستان نیز مشترکاً با تهیه کنندگان کردستان برترین اعلام شد و از تهیه کنندگان استان سیستان و بلوچستان و مازندران تقدیر به عمل آمد.
براساس اعلام داوران در بخش کارگردانی شخصی به عنوان برترین معرفی نشد.
در بخش مجریان برتر نیز آرش حسین پناهی مجری برنامه‌های منختلف شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، به عنوان برترین مجری ویژه برنامه‌های نوروز ۹۷ معرفی شد و از مجریان زنجان و خوزستان تقدیر به عمل آمد.
در بخش مجریان زن نیز المیرا سماواتی از همدان به عنوان برترین مجری زن معرفی و از مجریان کهکیلویه و بویراحمد، ایلام و کیش تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است، این رقابت میان ۳۳ مرکز صدا و سیما در کل کشور برگزار شده است و هیات داوران به انتخاب بهترین‌ها پرداخته اند.
انتهای پیام/م

موفقیت شبکه کردستان در پخش برنامه‌های نوروزی مراکز استان‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش شبکه کردستان در برنامه‌های نوروزی مراکز استان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..