تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397368

با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار ظهر امروز(یکشنبه) در دومین روز از همایش معاونان عمرانی سرار کشور ضمن بازدید از مرز خسروی، سومین جلسه کمیته زیرساخت‌های اربعین برای استان‌های معین با حضور خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور تشکیل شد. 


وی افزود: در جلسه مذکور بر موضوع تعامل استان‌های معین مرزهای مجاز شامل مهران، شلمچه، چزابه و خسروی تاکید شد و مقرر شد در خصوص تکمیل زیرساخت‌های مرزهای نام برده در اسرع وقت اقدام شود. 

این مسئول تاکید کرد: با نظر به اینکه قزوین، به همراه استان‌های قم،گیلان، مرکزی و لرستان به عنوان استان‌های معین در مرز مهران در استان ایلام است و با توجه به اهمیت موضوع، ضروری است تمامی مسئولین مربوطه در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه اهتمام ورزند. 

معاون عمرانی استاندار گفت: در سال‌های گذشته از سوی قزوین اقداماتی همچون شناسنامه دار کردن هیئت‌ها، راه اندازی شبکه خادمان عتبات عالیات، راه اندازی موکب فرهنگی، استقرار اکیپ‌های امدادی در مسیرهای مرتبط، آماده باش کلیه پایگاه‌های امداد و نجات، تجهیز مساجد بین راهی جهت اسکان موقت زائرین، برای پیاده روی اربعین صورت گرفته و امید است امسال نیز با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم آنچه شایسته این پیاده روی باشکوه زائران حسینی است را، به منصه ظهور برسانیم. 

وی گفت: کمیته زیرساخت به عنوان یکی از کمیته‌های چهارده گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی امور مربوط به پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های راه‌های مواصلاتی، زیرساخت‌های آب و برق، زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و زیرساخت‌های اسکان زائران را برنامه ریزی و بر اقدامات اجرایی نظارت می‌کند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..